Moro!
Oli melkoinen yllätys huomata, että Hellscreamillä suomikilta!
Itse pitkään harkitsin, josko sellaisen perustaisi, mutta ei ole vain saanut aikaiseksi.. Mutta mutta itse asiaan..
eli kiltaa etsisi 22v. opiskelija Lahdesta
main char on lvl 70 mage Efendil ja altteja joilla tulee pelailtua on lvl 63 druid Dizion ja 51 shaman Eferath
Killassa ei tainnut oikeastaan ketään tuttuja olla.. tai en ainakaan muista pelailleeni yhdessä..
Pelailen enimmäkseen ma-to. Nyt töissä käydessä noin 19-24, mutta opiskelu jatkuu marraskuussa, että sitten 16-23..
En tiedä millaisia suunnitelmia teillä killan suhteen on, mutta kerron nyt kuitenkin, että itse olen hyvin kiinnostunut raidaamisesta ja siitä kokemusta löytyy 60 lvliltä Cult of luna killan kanssa ZG ja kerran irl tutun kautta pääsin Caangin mukaan vetämään MC, TBC:n jälkeen liityin Warmachine, jonka kanssa sitten aloiteltiin Karaa ( eka bossi kaatui, mutta sitten kilta pian hajosikin).. Ainut ongelma tuon raidaamisen kanssa muissa killoissa on tahtonut olla juuri tuo aikaero ja myöhäiset aloitusajat. Nuo onkin suurimmat syyt miksi olen etsinyt suomi kiltaa ihan eri servuiltakin, jonne olisi sitten migrannut.. Vielä ei ainakaan ole sopivaa löytynyt ja olisihan se hienoa pysyä Hellsreamillä, jos sieltä porukka kasaan saataisiin..
Vaikka killallanne ei olisikaan aikomusta raideihin silti olisin halukas liittymään. Varmaan servunvaihto sitten jossain vaiheessa eteen tulisi, mutta sen näkee sitten..