Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Guild Forum
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Efendil lvl 70 mage

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Efendil




Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 14.08.2007

Efendil lvl 70 mage Empty
ViestiAihe: Efendil lvl 70 mage   Efendil lvl 70 mage Empty14/8/2007, 23:32

Moro!

Oli melkoinen yllätys huomata, että Hellscreamillä suomikilta! Shocked Itse pitkään harkitsin, josko sellaisen perustaisi, mutta ei ole vain saanut aikaiseksi.. Mutta mutta itse asiaan..

eli kiltaa etsisi 22v. opiskelija Lahdesta
main char on lvl 70 mage Efendil ja altteja joilla tulee pelailtua on lvl 63 druid Dizion ja 51 shaman Eferath
Killassa ei tainnut oikeastaan ketään tuttuja olla.. tai en ainakaan muista pelailleeni yhdessä..
Pelailen enimmäkseen ma-to. Nyt töissä käydessä noin 19-24, mutta opiskelu jatkuu marraskuussa, että sitten 16-23..

En tiedä millaisia suunnitelmia teillä killan suhteen on, mutta kerron nyt kuitenkin, että itse olen hyvin kiinnostunut raidaamisesta ja siitä kokemusta löytyy 60 lvliltä Cult of luna killan kanssa ZG ja kerran irl tutun kautta pääsin Caangin mukaan vetämään MC, TBC:n jälkeen liityin Warmachine, jonka kanssa sitten aloiteltiin Karaa ( eka bossi kaatui, mutta sitten kilta pian hajosikin).. Ainut ongelma tuon raidaamisen kanssa muissa killoissa on tahtonut olla juuri tuo aikaero ja myöhäiset aloitusajat. Nuo onkin suurimmat syyt miksi olen etsinyt suomi kiltaa ihan eri servuiltakin, jonne olisi sitten migrannut.. Vielä ei ainakaan ole sopivaa löytynyt ja olisihan se hienoa pysyä Hellsreamillä, jos sieltä porukka kasaan saataisiin..

Vaikka killallanne ei olisikaan aikomusta raideihin silti olisin halukas liittymään. Varmaan servunvaihto sitten jossain vaiheessa eteen tulisi, mutta sen näkee sitten..
Takaisin alkuun Siirry alas
Mörghö
Guild Leader



Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 23.05.2007

Efendil lvl 70 mage Empty
ViestiAihe: Vs: Efendil lvl 70 mage   Efendil lvl 70 mage Empty15/8/2007, 15:25

Terve vaan.

Killan tilanne on vähän heikko, varsinkin lvl 70 suhteen. Itse siirsin hahmoni Chosen of Thralliin ja jätin alttia hallinoimaan kiltaa. Eli raideja ei ole tarjolla, saatikka kummosempia instaruneja, ainakaan vielä. Tästä on kehkeytyny periaatteessa alttikilta (sääli). Jos kuitenkin haluat liittyä kiltaan niin olet tervetullut, kuitenkin aika inaktiivista menoa tarjolla Crying or Very sad
Ilmoita halukkutesi tähän threadiin tai /w Dottalotta/Kupla/Mörghö IGM.


Yleisesti ottaen, suomikiltaa on vaikea laittaa pystyyn, koska tasoerot hahmojen välillä on huomattavan suuret. Jotkut haluaa raidata, toiset pelailla silloin kun huvittaa. Nykyään raideja haluavat joutuvat hakeutumaan Internationaali kiltoihin, ja silloinkin raidaaminen ei ole taattu, ellei satu omaamaan paljon TBC raidikokemusta ja kunnon gearia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Efendil




Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 14.08.2007

Efendil lvl 70 mage Empty
ViestiAihe: Vs: Efendil lvl 70 mage   Efendil lvl 70 mage Empty17/8/2007, 08:01

Juuh tossa pari päivää olen nyt tutkinut /who outcasts ja todennut kans, et aika vähäisesti porukkaa paikalla.. Mutta eipä siinä mitään ymmärrän, et suomikiltaa on vaikee saada ensinäkin kasaan ja sitten kestämään..

Olen tässä sit jo hakenut pariin suomikiltaan eri servuilla.. Ehkä saattaa vaan olla liiankin hc kiltoja.. Noh eihän sitä edes tiedä löytyykö sieltä paikkaa, mutta jos löytyy niiin jätän kyllä hyvästit Hellscreamille.. Crying or Very sad Että sillee.. mutta jooh tsemppiä killalle ja hauskoja pelihetkiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Mörghö
Guild Leader



Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 23.05.2007

Efendil lvl 70 mage Empty
ViestiAihe: Vs: Efendil lvl 70 mage   Efendil lvl 70 mage Empty17/8/2007, 08:37

Kiitoksia kuitenkin hakemuksesta ja peli-iloa/onnea killan etsinnässä Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Efendil lvl 70 mage Empty
ViestiAihe: Vs: Efendil lvl 70 mage   Efendil lvl 70 mage Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Efendil lvl 70 mage
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Hakemukset :: Uudet hakemukset-
Siirry: