öö, juupa juu. noista satanon talenteista pikkasen:
Shadow Affinity 3/3: tuskin levuttaessa olet niin paljon ryhmässä että järkeä olisi tuhlata aggron vähentämiseen, ja kyllä tankin "pitäisi" aggrot pitää vaikket olisi tätä talentannutkaan.
=suosittelen laittamaan nämä 3 pistettä shadow focusiin, joka lisää dps:ää(sitä huomaamatonta, vähemmän resistejä jos tappelet oma/korkeampitasoisia mörköjä vastaan)
Improved Mind Blast 3/5: kyseinen taika ei ole kovin manaystävällinen, ja sen spammiminen vaan lisää downtimeä(=aikaa jona katot kun hahmosi nauttii vettä jotta pääset takasin liikenteeseen). Elikkä vasta kun tarttet kovaa dps:ää ni mind blast on suositeltava, ja toki avauspaukkuna.
=laittaisin 2 pistettä Blackoutiin(toki jos et aio laittaa viittä pistettä kys. skilliin, turha laittaa näitä kahtakaan)
Focused Mind: 3/3 kovat talentit vähentämään downtimea, tässä vaiheessa voit miettiä että laitatko nämä kolme Blackoutiin joka taasen on enempi pvp-talentti, mutta kyllä kovasti vähentää osumia mitä otat vastaan.
Shadow Resilience 2/2: puhas pvp-talentti, et soolotessa/gruupeissa ota mitään multicrittejä kerralla ellei todella oo paska mäihä, jos tosissaan haluat vaan poistaa huonoa tuuria, ni tuhlaa ihmeesä pojot tähän, muuten kyllä saat pisteet paaaaaaaaaljon paremmin käytettyä.
Shadow Power 5/5: jeah, pvp-talentti jälleen, ellet tosiaan tee papistasi mind blasteria(riippuu toki miten tykkäät pelata, mutta pve:ssä on hyvä olla varma ja tasainen)
Misery 3/5: laittaisin suoraan kyllä 5/5, gruupeissa antaa muillekin castereille nätisti damaa(+10% tulee vielä shadow weavingista lokeillekin)
sitten vielä Discipline-talenteista:
ite säästäisin 20-pistettä näihin, jotta saisin instanteista 10% halvempia(helpottaa formihyppelyä, renewiä, shadow word painia, ja ties mitä perusjuttua mitä jatkuvasti tulee vastaan)
discipline-talentit ei mitenkään niin vakava asia vielä kun levutat, koska varmasti opit matkalla mikä toimii parhaiten.