| Paras rotu | |
|
+4Muru Lavendra _mizka_ Satanoperca 8 posters |
Paras rotu | Blood Elves | | 44% | [ 4 ] | Undead | | 22% | [ 2 ] | Trolls | | 11% | [ 1 ] | Orcs | | 0% | [ 0 ] | Tauren | | 22% | [ 2 ] |
| Ääniä yhteensä : 9 | | |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Satanoperca Guild Leader
Viestien lukumäärä : 120 Ikä : 44 Localisation : Helsinki Registration date : 23.05.2007
| Aihe: Paras rotu 5/7/2007, 13:08 | |
| Eli tälläinen ihan mielipide topicki. Mikä on mielestänne paras rotu ja perusteluja. ______________________________________________ Aloitan itse: Undead, koska parhaat racialit ja paras mountti sekä muutenkin tyylikkäimpiä me like | |
|
| |
_mizka_
Viestien lukumäärä : 13 Registration date : 25.06.2007
| Aihe: Vs: Paras rotu 5/7/2007, 20:53 | |
| Vastaan nyt tietysti tuoreehkona BC:n omistajana Belf. Sopivan vinksahtanutta porukkaa...periaatteessa haltijoita joilla on jalot päämäärät mutta...
Kakkosena tulee Tauren inkkarimeiningin takia ja siksi että Taurenit näyttävät hienoilta varusteet päällä.
Kyllähän noihin racialeihin on tullut tutustuttua, mutta kyllä se fiilis kuitenkin ratkaisee. | |
|
| |
Lavendra Guild Leader
Viestien lukumäärä : 30 Registration date : 24.05.2007
| Aihe: Vs: Paras rotu 5/7/2007, 21:09 | |
| jep, taurenien henkevyys is teh king=D | |
|
| |
Muru
Viestien lukumäärä : 20 Ikä : 37 Localisation : Susirajan takana Registration date : 11.06.2007
| Aihe: Vs: Paras rotu 5/7/2007, 23:14 | |
| Itse kauneuden ystävänä vastasin belf, koska ne nyt on vaan niin hienoja tyyppejä. Joo, mulla on joku perversio noihin haltioihin :D
Mutta toisaaltaan myös undead on kiva rotu, koska niissä on sellasta erilaista hmm kauneutta, jos näin nyt voi sanoa. Ja onhan niillä tosiaan hienoimmat mountit jos ei lasketa belffi paladinin epic heppaa mukaan!
Ja taurenitkin vois toisaaltaan olla niiden miespuolisten tanssitaitojen takia ja koska ne osaa ammua. Ja niillä on druidi vaihtoehtona. Oli kyllä vaikea päätös tehdä =P
Mä oon siinä mielessä vaan sellanen vasemman käden pelaaja kun en koskaan jaksa lukea mitään noita juttuja. Meen vaan fiiliksen mukaan ja siitä tulee joko hyvää jälkeä tai huonoa. =)
Ja sit allu puolelta parhaat on tietysti nelffit ja toisena tulee gnomet. | |
|
| |
Mörghö Guild Leader
Viestien lukumäärä : 74 Registration date : 23.05.2007
| Aihe: Vs: Paras rotu 7/7/2007, 12:38 | |
| Vastasin Blood Elf (FEMALE!), oon vaan rakastunu | |
|
| |
Lavendra Guild Leader
Viestien lukumäärä : 30 Registration date : 24.05.2007
| Aihe: Vs: Paras rotu 9/7/2007, 14:11 | |
| no tuetaan tota mörghön valintaa sen verta että; belf-naista on kivoin pelata, varsinkin roguna, ku hiippailee niin nätisti.^^ Ja sitten selän taakse päästyäään on realistisen kuolettava.(naiset, ei tää sovinismia ole=p) | |
|
| |
mr Yami
Viestien lukumäärä : 67 Ikä : 42 Localisation : Mordorin rajalla Registration date : 26.05.2007
| Aihe: Vs: Paras rotu 10/7/2007, 10:17 | |
| taurenit ja belffit. taureneiden racialit on kivat ja onhan se nättiä ku iso härkä kerää kukkia, ku se vaan on hyvä siinä (racial skill) | |
|
| |
outro
Viestien lukumäärä : 6 Ikä : 41 Localisation : paskakaupunni Registration date : 14.08.2007
| Aihe: Vs: Paras rotu 14/8/2007, 19:00 | |
| belf selätti taurenin ihan loppumetreillä. taureneilla etuna kauniit kotimaisemat, mutta belfit voitti omalla kauneudellaan, kierolla meiningillä ja haltiamaisuudellaan?! taurenien pojot tiputti ihan pikkusen yli menevä joviaalisuus...noh, lehmät on lepposia | |
|
| |
Rothares
Viestien lukumäärä : 30 Registration date : 13.06.2007
| Aihe: Vs: Paras rotu 17/8/2007, 21:08 | |
| vaikka pelaankin belffillä, tykkään silti kaikkeista eniten undeadeista ^^ Niillä on parhaat vitsit, paras nauru ja ehdottomasti paras tanssityyli! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Paras rotu | |
| |
|
| |
| Paras rotu | |
|