Viestien lukumäärä : 67 Ikä : 42 Localisation : Mordorin rajalla Registration date : 26.05.2007
Aihe: Maagi vs. warlock 8/6/2007, 09:11
Eliikkä kumpi olisi mukavampi? mielipiteitä... Ihan kiinnostuksesta, itse kyllä tykkään warlokista, mutta mietin millainen on maagi, kun en ole pelannu ja mikä on mielenkiintoisin maagi, arcane, frosty, fire?
Satanoperca Guild Leader
Viestien lukumäärä : 120 Ikä : 44 Localisation : Helsinki Registration date : 23.05.2007
Aihe: Vs: Maagi vs. warlock 8/6/2007, 10:37
Olen lokilla ja maagilla pelannut joista kyllä lokista pidän enemmän. Lokilla on pet apuna sekä monia hyödyllisiä taitoja kuten soulstone. Myös ilmainen heppa on kiva boonus
Maagin hyviä puolia on teleportit joilla pääsee suoraan pääkaupunkeihin sekä maagi osaa tehdä vettä ja ruokaa. Kuitenkin maagin paras puoli on mahtava AOE-arsenaali
Kuitenkin tuo lokin petti on mielestäni parempi boonus, mutta tämä onkin mielipide kysymys
Lavendra Guild Leader
Viestien lukumäärä : 30 Registration date : 24.05.2007
Aihe: Vs: Maagi vs. warlock 8/6/2007, 14:08
heheh, pakko kyllä tähän väliin sanoa, että mistään hahmosta ei oikeasti saa mitään selvää ennen kuin sillä on pelannut leveleitä enemmän ku 30.=p
ja ihan millä vaan tykkää pelata on se oikea.
Mörghö Guild Leader
Viestien lukumäärä : 74 Registration date : 23.05.2007
Aihe: Vs: Maagi vs. warlock 10/6/2007, 21:08
Mulla on lvl 66 lokki, vois melkeen sanoa että on samalla tasolla huntterin kanssa kun on kyse easymodesta... ...maagi on kova, firemaagi tekee paljon lämää mut on tosi kusessa jos mobi resistaa spellit, jäämaagi on pop koska sillä on paljon hidastavia spellejä, antaa enemmän aikaa mahdolliseen pakoon jos tarvetta.