Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Guild Forum
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Ryhmäpelailu

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
mr Yami

mr Yami


Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 41
Localisation : Mordorin rajalla
Registration date : 26.05.2007

Ryhmäpelailu Empty
ViestiAihe: Ryhmäpelailu   Ryhmäpelailu Empty4/6/2007, 07:25

En tiiä kuuluuko tää tähän topikkiin mutta nyt se on siinä.
Kävin tosiaan viikonloppuna pelaamassa noin samoilla leveleillä olevian kanssa WC:ssä. En ole monestikkaan vielä pelannut instoissa tuolla tavalla ja se kyllä oli kieltämättä aika mahtavaa hommaa. Tai ainaki tossa, ku löyty niin toimiva tiimi. Sain kokeilla vähän eri osia siellä kaiken lisäksi. Ensin toimin tankkina mutta sitten tykästyin ns. papin osaan ja heittelin takapiruna örkkien päälle manauksia... king
Ehdottomasti tykkäsin tosta hommasta, ainoa asia mikä harmitti ehkä jonkin verran että muut tiesivät mihin mennä ja minä en ehtinyt oikein tutkia tarkemmin mitä sieltä löyty. Ja minut lumottiin sinne vähän kesken kaiken niin en saanut kaikkia hommia siellä vielä tehtyä. Mutta ei kai tässä auta ku levuuttaa muutama leveli niin pääsee satanin ja mörgön ja muiden kanssa isojen poikien matkaan... jocolor
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.dreamsofeien.net
Satanoperca
Guild Leader



Viestien lukumäärä : 120
Ikä : 44
Localisation : Helsinki
Registration date : 23.05.2007

Ryhmäpelailu Empty
ViestiAihe: Vs: Ryhmäpelailu   Ryhmäpelailu Empty4/6/2007, 13:41

Ryhmässä pelaaminenhan on tämän pelin koukku. Instailu on parasta mitä wowissa on. Raidit on mahtavia, mutta valitettavasti vievät hurjasti aikaa kun niitä pitää harjoitella paljon.

Sooloaminen on pyllystä ja viimeksi tauon syy oli kun joutu liiaksi sooloamaan ja peli alkoi puulta maistumaan.

Ekan hahmon jaksaa vetää ilman seuraakin tappiin kun kaikki on uutta, mutta sen jälkeen sitä kaipaa peliseuraa.

ELi instoissa tavataan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
mr Yami

mr Yami


Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 41
Localisation : Mordorin rajalla
Registration date : 26.05.2007

Ryhmäpelailu Empty
ViestiAihe: Vs: Ryhmäpelailu   Ryhmäpelailu Empty4/6/2007, 14:35

Niin, instoissa tavataan. Edelleenkin oottelen yhtä luvattua reissua. ja eihän mulla enää kauaa mene ku oon lifalillin tasolla. Ootan minä kyllä yhtä kauan luvattua wc reissua. Olis muutama q vielä viimeistelemättä ja pitäs löytää muutama rääsy sieltä...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.dreamsofeien.net
Satanoperca
Guild Leader



Viestien lukumäärä : 120
Ikä : 44
Localisation : Helsinki
Registration date : 23.05.2007

Ryhmäpelailu Empty
ViestiAihe: Vs: Ryhmäpelailu   Ryhmäpelailu Empty4/6/2007, 16:00

mr Yami kirjoitti:
Niin, instoissa tavataan. Edelleenkin oottelen yhtä luvattua reissua. ja eihän mulla enää kauaa mene ku oon lifalillin tasolla. Ootan minä kyllä yhtä kauan luvattua wc reissua. Olis muutama q vielä viimeistelemättä ja pitäs löytää muutama rääsy sieltä...

WC:n kamat vanhenee nopeasti ja saat parempia kamoja pian. Noita low levujen instoja jää monesti käymättä, mutta oikeasti vasta kamoilla on kunnolla väliä kun alkaa levut nousta yli 40.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ryhmäpelailu Empty
ViestiAihe: Vs: Ryhmäpelailu   Ryhmäpelailu Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ryhmäpelailu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Raidit ja Instat :: Keskustelut-
Siirry: