Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Guild Forum
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Mounttimauntti

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
mr Yami

mr Yami


Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 41
Localisation : Mordorin rajalla
Registration date : 26.05.2007

Mounttimauntti Empty
ViestiAihe: Mounttimauntti   Mounttimauntti Empty3/6/2007, 13:01

Elikkä jossain vaiheessa on mahdollisuus saada oma ratsu jolla voi laukata pitkin aroja. Minkä levelisenä sellasen saa, onko kätevämpi kun druidilla esmes travelformi ja varmaan kantee alkaa vissiin säästämään rahaa sellasiin?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.dreamsofeien.net
Lavendra
Guild Leader



Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 24.05.2007

Mounttimauntti Empty
ViestiAihe: Vs: Mounttimauntti   Mounttimauntti Empty3/6/2007, 14:29

no tota tota..

rehellisesti sanoen musta eka mountti saisi olla kaikille ilmainen, elikkä level 40 mountti. tällä hetkellä warlockit ja paladinit saavat sen ilmasiksi ja se helpottaa kummasti uusien pelaajien seikkailuja, koska aika harva joka juuri on alottanu wowin saa sen tarvittavan rahasumman kasaan.(toki en tiedä miten helppoa se nykyään on, kaikkien tradeskillibuustien jälkeen)

ja sit jotain järkeä tekstiin, mountti on kyllä suoraan yhteydessä matkustamisen turhautumisasteeseen. voit jo pelkästään miettiä sitä sillä että jos sulla jalan menee 10 minuuttia matkustaa johonkin, ekalla mountilla se menisi vähän päälle kuudessa..=p

en tiiä sit kuinka kannattavaa(varsinkaan uusien pelaajien) on druidilla/shamaanilla/hunterilla koittaa säästää sitä rahaa sen 20%(30% lisää hunterilla) lisää vauhtia takia. sillä rahalla kun voit aika hyvin buustata omia varusteitasikin.

eli loppujen lopuksi ihan vaan kysymys siitä, miltä tuntuu=)
Takaisin alkuun Siirry alas
Satanoperca
Guild Leader



Viestien lukumäärä : 120
Ikä : 44
Localisation : Helsinki
Registration date : 23.05.2007

Mounttimauntti Empty
ViestiAihe: Vs: Mounttimauntti   Mounttimauntti Empty3/6/2007, 15:12

Kyllä se moutti kannatttaa ostaa.
Eli sen tosiaan saa lv40 ja maksaa 100g yhteensä 90g skill ja 10g mountti.

Huntalla on paha kun jos saat iskua niin hahmo stunnaantuu (jos on cheetah päällä eli +30% vauhtiin) kun taas mountilla pääsee karkuun vaikka hittiä tulee. Druidilla se vauhti lisääntyy mountilla 20% ja druidilla ei iskut vaikuta vauhtiin kuten huntalla.
Druidi on mielestäni ehkä ainoa class jolla voi harkita, että jättää lv40 moutin ostamatta. Itse olen kyllä omalle druidilleni sen heti ostanut kun lv40 dingas.

Druidihan saa sitten lv 68 lentoformin joka on yhtä nopea kuin perus lentomoutti eli lentomounttia ei druidin tarvitse ostaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lavendra
Guild Leader



Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 24.05.2007

Mounttimauntti Empty
ViestiAihe: Vs: Mounttimauntti   Mounttimauntti Empty3/6/2007, 15:21

"Druidi on mielestäni ehkä ainoa class jolla voi harkita, että jättää lv40 moutin ostamatta. Itse olen kyllä omalle druidilleni sen heti ostanut kun lv40 dingas."

shamaanilla tismalleen samanlainen tuo "travelform" ku druidilla, paitsi kolmen sekunnin cast time.
Takaisin alkuun Siirry alas
Satanoperca
Guild Leader



Viestien lukumäärä : 120
Ikä : 44
Localisation : Helsinki
Registration date : 23.05.2007

Mounttimauntti Empty
ViestiAihe: Vs: Mounttimauntti   Mounttimauntti Empty3/6/2007, 21:07

Lavendra kirjoitti:
"Druidi on mielestäni ehkä ainoa class jolla voi harkita, että jättää lv40 moutin ostamatta. Itse olen kyllä omalle druidilleni sen heti ostanut kun lv40 dingas."

shamaanilla tismalleen samanlainen tuo "travelform" ku druidilla, paitsi kolmen sekunnin cast time.

Joo totta turiset. Olin koko shammun ihan unohtanut =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Muru

Muru


Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 37
Localisation : Susirajan takana
Registration date : 11.06.2007

Mounttimauntti Empty
ViestiAihe: Vs: Mounttimauntti   Mounttimauntti Empty12/6/2007, 08:52

Ja druidit saa lvl 70 epic flight formin, mutta siihen tarvii kuitenkin ostaa sen riding skillin mikä maksaa 5000g. Säästää siinä kuitenkin sen 200g, mutta ite en jaksanut venailla niin kauaa vaan ostin ihan tavis harakan. Ja siis sen epic flight formin saa tehtäväketjusta, joka päättyy heroic sethekk's halliin (muistaakseni se oli toi mesta) jonne vaaditaan revered reputaatioa Lower Citylle että saa sen heroic avaimen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mounttimauntti Empty
ViestiAihe: Vs: Mounttimauntti   Mounttimauntti Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mounttimauntti
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Sekalaista :: Wow-keskusteluja-
Siirry: